Sunday, April 17, 2011

tahlil

salam...sihat dok lake??..aku ni ayam baru dlm blog ni,wak blog lame doh cume x reti je nk gune..aku wak blog saje je sbb nok sembang,aku rase sembang aku ni berseni dan susoh nok jupe,,kedai mydin xdok jual boh,,why pay more,,ni aku duk layan FB je sambil layan kuliah ustaz azhar idrus wak lame-lame,,ni doh kire kali yang ke 145 kali doh aku dengor kuliah ni..hahaha..bile layan ustaz azhar mesti aku suke bile ustaz cakap pasal :

  • tahlil,,,
tahlil yg ustaz azhar cerite kat kuliah adelah CERITA BENAR,,,haha,,perangai org melayu memang gini ork,,bab-bab makang jangan kabo r lautan api sanggup direnangi,,,kalu malam namat tengok r penoh org mcm g tengok ceramoh,,,wak jage paking siap ade lampu picit g mcm jage ceramoh,,,doh nok wak gane jenis lapor blake tp dok semue gitu ade segelintir je,,,nok jadi ke cerite, petang namat ho tok bilal g ngita doh dlm rok sbb nok tgok mlm ni BERATT KE RINGAN...?? dagang pak malau ke sumpoh orang minyok...???? tok bilal bekok cobong kaki bahang di semut gatal sbb ngita,,,lepas tu ator msj ke tok imam,,,tin..tin..tin(bunyi mesej) MALAM NI BERATT...hahhhaa...doh nok wak gane ke ye,,,mase tahlil namat tok imam bace pendek je doh makanan pakai hidang depan org tahlil...abis bace doa je cokeng pehe ayam dlm mulut tok imam..tok bilal basoh jerut baju bahang di air kopi...hahahha...doh nok wak gane ke ye..balik awal terus...
Share

No comments:

Post a Comment